dimecres, 20 de maig del 2015

Voldria que fossis tu...

El llibre que m’he llegit, anomenat “Voldria que fossis tu”, m’ha fet reflexionar sobre les petites coses que ens succeeixen al dia a dia, així com les diferents maneres d’afrontar-les.   

Tot comença un dia com altres, quan la Bea rep un missatge d’un noi que no coneix, aquí començarà una conversa, la que crearà el desenvolupament a la història, i amb el temps una petita història d’amor...

Un dels temes que considero més importants són les casualitats, aquest esdeveniment és molt abundant durant l’obra. Un dels més clars és la veritable identitat de l’Edward.
Puc afegir que l’actitud de la protagonista és molt segura en si mateixa, amb una gran autoestima i amb objectius i millores per al seu futur, per aquest motiu és pròpia d'admiració.

Per un altra banda, m'agradaria incloure una petita valoració personal, ja que no vull desvelar el final, m'agradaria que us guiéssiu per la meva opinió, som adolescents, ens podem sentir identificats amb els protagonistes i amb les seves accions i formes d’enfrontar la vida, és un llibre intrigant, creatiu i  ple de meravelles... No t’ho perdràs oi?






  






  

Feu clic aquí per obtenir un petit resum.

 
Petit tràiler del llibre


                                                    Cançó referent a la obra




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada