dimecres, 20 de maig del 2015

No és un crim enamorar-se

El llibre que vaig escollir per llegir-me va ser un que em va recomanar una amiga, ja que jo no tinc gaires llibres en català. El títol és No és un crim enamorar-se.
El tema principal del meu llibre és l'amor, l'amor a primera vista de Fran, que sense conèixer a Pilar s'enamora. Encara que el sentiment no és mutu ja que ella no sent el mateix sentiment cap a ell, ja que li agrada en Fran.
El principal sentiment que m’ha transmès ha sigut el desamor, el fet de no ser correspost per l’amor de la Pilar, encara que ell estigués molt enamorat d'ella.
Per acabar, vull recomanar aquest llibre a persones de totes les edats, ja que tots hem sentit algun cop sentiments amorosos i per aquest motiu ens podem veure reflectits en la història...
Aquesta fotografia m’ha transmès els sentiments que experimenta el protagonista del llibre, el Fran, és a dir la impotència, tristesa, desamor...

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada