dilluns, 18 de maig del 2015



I LA MORT EM PARLAVA 

En la meva opinió, el llibre que he escollit ha sigut molt innovador. No pensava que aquest llibre m'agradaria perquè de primeres, estava el llibre tan desordenat que no ho entenia. Però després la cosa va canviar, ja que la història s'anava possant interessant i em va acabar agradant molt.
Penso que és una novel·la força entretinguda i que a qualsevol adolescent de la meva edat li pot agradar ja que parla de temes d'amor, de malaties, d'adolescencia i del fet d'afrontar els problemes del dia a dia.
L'autora és Noemi Bagès, per a ella escriure la porta a una imaginació apassionant i a llocs on encara no ha estat mai ningú, a més de viure coses que no ha viscut ningú. 
El llibre és de suspens, de coses de la vida quotidiana que et fan posar-te més dins de la història i que tinguis moltes més ganes d'acabar-lo...

Entrevista a Noemi Bagès


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada